Subject: RE: Vaide läbivaatamise tähtaja pikendamine
From: "Margus Lentsius" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Melissa Liivak" <[email-masked]>, "'Priit Pedanik | Digiposter'" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:11:48 +0300

Lp Melissa Liivak,

Tänan ja kinnitan Digiposter OÜ nimel vaide läbivaatamise pikendamise 
teatise kättesaamist. Seejuures kordan rõhutatult, et Digiposter OÜ soovib 
jätkuvalt olla vaidemenetluses ära kuulatud ehk anda vahetult suulisi 
selgitusi. Vaide läbivaatamise pikendatud tähtaja jooksul on vaide esitaja 
sellekohase õiguse realiseerimise tagamine võimalik ja põhjendatud. Palume 
ärakuulamise taotlust mitte eirata.

Lugupidamisega/Kind regards

Margus Lentsius
vandeadvokaat / attorney-at-law

Advokaadibüroo Lentsius & CASUS / Lentsius & CASUS Law Office
Lõõtsa 8A, 11415 Tallinn, Estonia
Tel +372 661 2700

Mob +372 5343 8307
 <http://www.lentsius.ee/> www.lentsius.ee

Käesolev e-kiri ja selle mistahes lisad on konfidentsiaalsed ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Juhul, kui te olete saanud selle e-kirja 
eksituse tõttu, siis palume teil koheselt teavitada Advokaadibürood Lentsius 
& CASUS saates e-kirja või helistades teate saatjale ning kustutada antud 
e-kiri koos lisatud failidega. Kolmandatele isikutele e-kirja ja selle 
lisade edastamine ja kopeerimine on keelatud. Täname.

This e-mail and any attachments are confidential and for the exclusive use 
of the intended recipient. If you have received this e-mail in error please 
notify  immediately the Lentsius & CASUS Law Office by sending an e-mail or 
calling the sender of the message and delete this message and any attachment 
. Copying and forwarding this e-mail to any other person is prohibited. 
Thank you.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: 23 September 2024 13:45
To: Advokaadibüroo Lentsius & CASUS <[email-masked]>
Subject: Vaide läbivaatamise tähtaja pikendamine

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet edastab Teile 
dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokumendi Vaide läbivaatamise tähtaja 
pikendamine, mis on registreeritud 23.09.2024, numbriga 2-5/24/0067/24.

Kontaktinfo

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
E-R 09:00-16:00
aadress: Endla 10a, 10122 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 667 2000

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.